Lidé
Jurij Galin - Režisér a umělecký šéf
Vystudoval herectví v Baku a později režii na prestižním moskevském uměleckém institutu GITIS. Po jeho absolvování v roce 1972 nastoupil jako režisér do divadla Mossovětu, odkud po dvou letech odešel a stal se uměleckým šéfem ruského národního divadla v Turkmenistánu. Později umělecky vedl divadla v Uljanovsku, Nižnim Novgorodu, Orlu a ve Vladimiru.
Od roku 1990 žije trvale v České republice. V roce 1992 získal české občanství. Byl dva roky v angažmá v mosteckém divadle a hostoval v celé řadě českých divadel (Plzeň, Praha, Kladno, Ústí nad Labem, Opava, Příbram, Teplice, Karlovy Vary) i na Slovensku (Košice). V roce 1996 založil s Janou Galinovou litvínovské Docela velké divadlo.
Na svém kontě má cca 250 režií, z toho cca 120 v České republice.
Ačkoliv byl ve svých osmnácti letech odsouzen za chuligánství na pět let do pracovního vězení (tancoval v Leningradu na čajích rockandroll, a když mu v tom svazáci bránili, porval se s nimi na nože), za svoje největší chuligánství považuje, že si v zemi, kam přišel ve svých 47 letech bez znalosti jazyka, založil vlastní soukromé divadlo. Z vězení ho totiž maminka (někdejší slavná leningradská pěvkyně) dostala díky svým konexím už za půl roku, zatímco tohle divadlo má na doživotí.
Jana Galinová - Ředitelka divadla, dramaturgyně a herečka
Vystudovala český jazyk a literaturu na Karlově univerzitě a loutkářskou pedagogiku a režii a dramaturgii na loutkářské katedře DAMU. Několik let byla v angažmá v činoherním souboru mosteckého divadla, potom se věnovala pedagogické práci a poté byla deset let v angažmá, tentokrát v alternativním a loutkovém Divadle rozmanitostí v Mostě.
V roce 1996 založila se svým mužem, režisérem Jurijem Galinem, soukromé profesionální „Docela velké divadlo“, které vlastní sto let starou divadelní budovu v Litvínově a pražskou pobočku má v Divadle U Hasičů. V Docela velkém divadle pracuje Jana Galinová jako autorka, dramaturg a manažer, ale především jako herečka. (cca 70 inscenací).
Natočila několik malých rolí ve filmech (Václav, Láska in memoriam, Pusinky, Úplně beznadějný případ) a od roku 2007 se podílí na natáčení seriálu Ulice. Objevila se i v seriálech Ohnivý kuře, Život a doba soudce A.K., Krejzovi, Zkáza Dejvického divadla, Sestřičky a Modrý kód. Od roku 2001 se věnuje i dabingu.
Lenka Lavičková - Herečka, režisérka, choreografka a dramaturgyně
Absolvovala scénická a mediální studia na pražské Univerzitě J. A. Komenského a soukromou hereckou školu. V Docela velkém divadle hraje od jeho vzniku v roce 1996 v dětském i dospělém repertoáru. (Roxana, Julie, Elektra, Popelka, Carmen, Odetta a Odillie, Rusalka).
V poslední době se pod vedením uměleckého šéfa DVD věnuje režii. Jejími samostatnými režijními pracemi jsou pohádkový balet se zpěvy Louskáček a Bonbónová víla a úsměvný pohled na operu Rusalka. Jako dramaturg se podílela na inscenacích Sarkofág Černobyl a Armagedon.
Výborně zpívá a tančí. Epizodní role si zahrála ve filmu A bude hůř a v seriálech Ordinace v růžové zahradě, Ulice, Ohnivé kuře, Modrý kód a Slunečná. Kolegové jsou s ní na jevišti v permanentním střehu, protože na ně líčí nejrůznější pasti smíchu.
Na zahraniční zájezdy pašuje českou stravu, neboť je odpůrkyní jakékoliv exotické kuchyně.
Jan Turek - Hudební skladatel a textař
Je členem DVD už od jeho prvního dne, protože s Janou a Jurijem Galinovými spolupracoval dávno před jeho vznikem. S Janou už od roku 1982, kdy se podílel na jejích školních inscenacích na katedře loutkářství DAMU (první písničku do její ročníkové práce: Jan Werich - O kloboučku s pírkem - napsal na tramvajové lístky při pedagogické radě mosteckého pajďáku, kde oba učili.)
V roce 1990 začal psát hudbu a písničky do Jurových představení vznikajících po celé republice, a tak byla další společná činnost samozřejmostí. Díky jejich stejnému názoru na život a svět a společnému brutálnímu smyslu pro humor vydržela jejich spolupráce až dodnes.
Jan Turek je členem rockové skupiny Penál, jejíž název nemá nic společného se školou, ale mnohé s věkem členů kapely a jejich budoucností.
Milena Dubšíková - Scénografka a malířka
Absolvovala katedru alternativního divadla pražské DAMU a jejím absolventským představením byla inscenace textu Jany Galinové a Jana Turka - Krása nesmírná v režii Jurije Galina. Protože její morbidní smysl pro humor vzácně souzněl s jejich, stala se v roce 1996 jednou ze zakládajících členek DVD a podílela se na většině jeho titulů. Spolupracovala s divadlem Buchty a loutky /Pes baskervilský/, s divadly v Chebu /Urfaust, Ivanhoe, Bouře, Jezinky Bezinky/, v Mostě/Fecht/a v Praze /Dario Fo/. Její malířská tvorba nabyla po cestě do Mexika, a setkání s tamním kultem krve, na výrazném "optimismu".
V Docela velkém divadle navrhla a realizovala scény a v dětských představení i loutky do inscenací Popelka, Drak a čtyři princezny, Zvíře, Kráska a Netvor, Zvířátka a loupežnice, Labutí jezero, Čert a Káča, Když kočky nejsou doma, Cesta za Julií, Elektro, má lásko!, Princ Bajaja, Tři mušketýři, O chytrém Honzovi, Sněhová královna, Hoří, má panenko, Sarkofág Černobyl, Betlémská hvězda a Rusalka.
Tomáš Kypta - Kostýmní výtvarník
Narodil se v roce 1967. Po maturitě na Střední odborné škole výtvarné pracoval jako jevištní technik a později byl přijat na katedru scénografie DAMU. Studia nedokončil, protože se začal intenzívně zabývat tvorbou a měl řadu pracovních příležitostí.
Spolupracoval s režiséry všech generací – s Michalem Langem, Davidem Drábkem, Vladimírem Morávkem, Petrem Kracíkem, J. A. Pitínským, Martinem Glaserem, Josefem Průdkem, Jiřím Menzelem, Romanem Meluzínem, Jiřím Seydlerem a dalšími.
Průběžně se vrací do divadel v Plzni, Liberci, Českých Budějovicích, Praze, Ostravě a spolupracuji i s divadly na Slovensku.
V roce 2001 přijal nabídku Městského divadla v Bremerhavenu a do roku 2004 vytvořil v Německu 25 inscenací (Don Giovanni, Oněgin, Cosi van tutte, apod.) Později spolupracoval s divadly v Augsburgu (Béatrice et Bénedict) a Klagenfurtu (Rigoletto).
Funguje také jako renomovaný výtvarný lektor ve známém pražském ateliéru 45.
Při tom všem je už mnoho let kmenovým kostýmním výtvarníkem DVD, protože umělecké i lidské porozumnění se zdejším realizačním týmem je snad až neuvěřitelné a intuitivní...
Roman Dobeš - Šéf krejčovny Národního divadla
Členem DVD je od roku 2009, kdy pro nás ušil první kostýmy do představení Gangsteři z městečka. A protože nám to všem slušelo (hlavně holkám), už jsme si ho nechali.
A tak máme i díky němu vždycky krásné kostýmy, což je první věta, kterou nám gratulanti po premiérách říkají. Ještě že jsme velkorysí a nenaštváváme se.
Oni ti gratulanti nakonec pochválí i naše hraní.
Roman ve volném čase, který i díky nám skoro nemá, maluje a výtvarničí.
Macarena Barra - Scénografka a sochařka
Pochází z Chile, ale žije v Pardubicích. Protože v začátcích naší spolupráce neuměla česky, pěkně jsme se při domluvách s ní zapotili. Herci si zopakovali angličtinu a někteří se pustili i do španělštiny. Macarena je autorkou dekorací, loutek a masek pro inscenace Začarovaný les, Kocour v Botách a Louskáček a Bonbónová víla.
Lucie Drengubáková - Choreografka a taneční pedagožka
Studovala Gymnázium TGM Litvínov, Pedagogickou fakultu UJEP v Ústí nad Labem a taneční pedagogiku na Taneční konzervatoři TCP Praha a na Hudební akademii múzických umění v Praze. Kromě toho, že je především výborná tanečnice a báječná kamarádka, vládne bezchybnou angličtinou, a proto projela s Docela velkým divadlem polovinu světa. Kromě tlumočení pracovala na těchto cestách jako zvukařka a občas i osvětlovačka. Její letitá spolupráce s DVD zanechala v mnoha dříve pohybově nenadaných hercích nezapomenutelné taneční schopnosti.
Larisa Chytriak - Hudební skladatelka a korepetitorka
pochází z Kyjeva, kde vystudovala klavírní hru, skladbu a dirigování. Má svatou trpělivost, a proto se jí i z herců bez hudebního sluchu daří vykřesat pěvecké schopnosti. Její hudbu můžete v DVD slyšet v inscenacích Cesta za Julií, Něžné dámy, Láska a Čas, Betlémská hvězda a v celé řadě dalších titulů. V inscenaci Rusalka zní její nahrávka Dvořákovy hudby.
Petr Erlitz
Pochází z Litvínova, kde se věnoval historickému šermu. Po maturitě začal studovat vysokou školu technického typu, ale pochopil, že tudy jeho cesta nepovede. Proto absolvoval soukromou hereckou školu a od roku 2006 je členem Docela velkého divadla.
Smysl pro humor a komediální talent ho předurčil především ke komickým rolím, ale hraje i romantické role - Kristiána v Cyranovi, D‘artagnana a Romea. Jeho ženské role jsou ozdobou repertoáru.
Je vynikajícím šermířem, což divadlo hojně využívá ve svých inscenacích. Je milovníkem motorismu a držitelem všech tříd řidičského průkazu, které jsou k mání. V seriálu Ulice se několikrát objevil jako přísný policista. V Modrém kódu zase jako automechanik, který se propíchl šroubovákem.
Lukáš Masár
Nastoupil do Docela velkého divadla v roce 2000 na tříměsíční brigádu. Vzhledem k tomu, že je v divadle dodnes, vypadá to, že lepší brigádu nesehnal. Ukázalo se, že je nejen šikovný, ale i talentovaný, a tak absolvoval Galinovu soukromou hereckou školu a odehrál na scéně DVD už více než 45 postav.
Vzhledem k tomu, že výborně řídí, stal se prvním divadelním řidičem a provezl své kolegy už více než 22 zeměmi světa. Co se týká domácí i zahraniční stravy, je vybíravý, protože jeho maminka je kuchařka.
Natočil několik epizodních rolí v seriálu Ulice a malou roli ve filmu Správnej dres.
Robert Stodůlka
Pochází ze Vsetína, kde se věnoval amatérskému divadlu. Později absolvoval soukromou hereckou školu a členem Docela velkého divadla je od roku 2004. Také on je vynikajícím šermířem a ve volném čase se věnuje historickému šermu.
Výborně zpívá a jeho talent rychle nastudovat jakoukoliv roli jako záskok je pro divadlo nesmírně cenný. Patří k oporám souboru a je možné ho vidět v charakterních rolích v dětském i dospělém repertoáru divadla, ale i v rolích komických a dokonce i ženských.
V seriálu Ulice je obsazován do rolí zločinců nebo hrubých pracovníků technických služeb.
Petr Kozák
Pochází ze středních Čech, ale posledních osm let se cítí jako doma v Litvínově, protože sem po absolvování Soukromé herecké školy v Praze Michli, v roce 2007 nastoupil do svého prvního angažmá.
Svým typem je předurčen k rolím seriózních mužů, králů a duchovních, ale občas dostane i roli padoucha. Shodou okolností je to on, kdo musí ve většině představení na rukou zvedat své kolegyně, a tak dohlíží na jejich životosprávu a svými poznámkami jim kazí chuť k jídlu.
Sám výborně a často vaří. Je znalcem českého piva a hospůdek po celé republice, takže na jeho doporučení lze vždy bez váhání dát. Několikrát se objevil jako klient tetovacího salónu v seriálu Ulice.
Michal Žižka
Absolvoval soukromou hereckou školu v Praze Michli a dva semestry pražské DAMU. Od roku 2014 je členem Docela velkého divadla.
Je pohybově velmi nadaný, i když na to nevypadá. Má pořád dobrou náladu a působí svým permanentním úsměvem jako katalyzátor krizových situací.
Profesionální divadelní kariéru zahájil rolí Kaye ve Sněhové královně a Clauda v Penzionu Ponorka.
Je nenáročný, stravuje se převážně v čínském bistru, ale z domova vozí maminčiny lahůdky, které většinou padnou za oběť kolegům.
Andrea Traganová Šulcová
Narodila se na Moravě a na Mostecko přišla po absolvování herectví na JAMU. Nastoupila do angažmá v mostecké činohře a zahrála si tam řadu krásných rolí (Eržiku v Baladě pro banditu, Kateřinu ve Zkrocení zlé ženy a další).
V roce 2008 nastoupila do Docela velkého divadla jako Cecile v představení Penzion Ponorka a začala soubor rozmazlovat svými neuvěřitelně dobrými pečenými a smaženými, vesměs nezdravými, lahůdkami. Její vyhlášený “Bůček light” nemá v širém kraji konkurenci.
Kromě práce v divadle se “k radosti svých dvou dětí” nejraději hrabe v hlíně a z neúrodného úhoru vybudovala krásnou zahradu.
Že se právě nachází v divadle, se pozná podle toho, že je umyté všechno nádobí v divadelním klubu. Objevila se například v inscenaci Po letech i v seriálu Ulice.
Dušan Matouš
Už v pěti letech byl k vidění v dětském komparsu ve filmu Vojtěcha Jasného Všichni dobří rodáci. V Litoměřicích pak vytvořil mnoho zapomenutelných rolí v souboru Minimax a posléze pro jistotu raději vystudoval chemii. Naštěstí se jí nikdy neživil a po maturitě nastoupil jako elév do Divadla těžce pracujících v Mostě, kde vydržel v angažmá patnáct let.
V roce 1992 patřil k zakladatelům Radia Most, moderoval plesy, módní přehlídky, soutěže, později i politické meetingy... Naštěstí ho to už dávno přešlo...
Hostoval v muzikálech Velké manévry v Plzni a Limonádový Joe v Teplicích. Po dlouhé pauze přišla ještě nabídka do broadwayské show Donaha v Mostě. Vztah k hudbě aktivně pěstuje jako zpěvák a kytarista v kapele Dlouhej flám.
V roce 2017 začala spolupráce s Docela velkým divadlem. Objevil se kdysi v seriálu Chlapci a chlapi. V současnosti jako zlý celník v Ohnivém kuřeti a vágus Leoš z ubytovny v Ulici. Seriálové produkce pokračují v nabídkách, takže v poslední době přišel i nevrlý pacient Vácha v Modrém kódu, lékař v seriálu Krejzovi a jeden z klubu rytířů hranatého stolu ve Slunečné.
Jaroslava Zimová Leufenová
Absolventka herectví na brněnské JAMU a poté hrála v mosteckém a kladenském divadle. Od roku 2010 je členkou Docela velkého divadla. Hostuje v příbramském divadle a v Divadle Aqualung. Jako choreografka spolupracovala na řadě inscenací režisérky Jany Kališové v plzeňském, českobudějovickém, ale také v pražském Národním divadle.
Objevila se v seriálech Ordinace v Růžové zahradě, Ulice, První republika a v řadě německých seriálů, protože díky svému muži skvěle vládne němčinou. Vyučuje dramatickou výchovu na Střední pedagogické škole v Mostě a v Docela velkém divadle dohlíží na slušné vychování mladých herců, kteří v její přítomnosti vždy používají podšálky a ubrousky, na něž si bez ní ani nevzpomenou.
Markéta Velánová - Herečka
Studuje vysokou školu a absolvovala Galinovu divadelní školu Scéna.
Divadlo s jejím příchodem bylo nuceno zvýšit úrazovou pojistku, protože se ukázalo, že má Markéta neuvěřitelné sebedestrukční schopnosti a není představení, při němž by se částečně nezmrzačila. Kolegové ji raději začali při jejím pohybu v zákulisí jistit a jsou vždy připraveni ji poskytnout záchranu i na jevišti.
Přesto už si od svého nástupu stihla rozbít hlavu, vymknout nohu, vykloubit rameno a nasbírat asi tak 850 drobných trhlin nebo modřin. Nutno podotknout, že nefňuká a i v případě “úrazu” dál hraje jakoby nic.
Markéta Turková - Herečka elévka
Nastoupila do DVD v prosinci 2018 a hned měla možnost vyzkoušet si předvánoční divadelní provoz v roli Anděla. Později zaskočila do role Bílé Kočky Belly v muzikálu Kocour v botách a do role mladé lékařky v inscenaci Sarkofág Černobyl. První rolí, kterou v DVD regulérně nazkoušela je Fanynka šachového mistra v inscenaci Armagedon v režii Jurije Galina.
Pavlína Petržilková Lišková herečka a manažerka
Vystudovala textilní fakultu na Technické univerzitě v Liberci, k divadlu ji to táhlo vždycky, ale svou trému překonala až mnohem později, když se zúčastnila konkurzu do Docela velkého divadla.
Zpočátku se věnovala hlavně úřednické práci v oddělení propagace, kterou přerušily mateřské povinnosti. Od října 2017 je stálým členem divadla, na prknech i jako manažer propagace.
Lukáš Vaculík - HOST
Po studiích na pražské konzervatoři působil v Městských divadlech pražských. Zahrál si také v Divadle Rokoko a v Činoherním klubu. Jedná se i o úspěšného filmového herce, kde získal hereckou škatulku hodného chlapce či mladého muže – slušňáka a intelektuála.
Mezi jeho pozoruhodné filmové role patří zejména Kachyňovy psychologické filmy Lásky mezi kapkami deště či Oznamuje se láskám vašim nebo Olmerův Tankový prapor.
Jeho spolupráce s Docela velkým divadlem trvá už od roku 1996, jen například komedie Sousedka (spolu s Hanou Seidlovou, režie Jurij a Jana Galinovi), hraná na počátku ještě pod hlavičkou mosteckého divadla, vydržela na repertoáru DVD dvacet let.
(zdroj Wikipedie.cz)
Pavel Nový - HOST
Působil v několika českých divadlech, například v Příbrami nebo v Karlových Varech. Popularitu mu přinesla role ve známé komedii Marie Poledňákové S tebou mě baví svět, ale před kamerou stál poprvé už ve třinácti letech, kdy si zahrál ve filmu Václava Vorlíčka Kuřata na cestách.
Od roku 1989 je členem pražského Studia Ypsilon, kde hraje v mnoha inscenacích Svaté rodina, Babička, T.G.M. aneb Masaryk v kostce, Muž na větvi, Nový bleší cirkus, Sežeňte Mozarta aj. Vedle toho je také úspěšným a populárním filmovým a televizním hercem. V minulosti vytvořil roli v televizním seriálu Velké sedlo. Hrál ve filmech Balada pro banditu, Postav dom, zasaď strom, Řetěz, Pěsti ve tmě (r. J. Soukup), Spiklenci slasti, Otesánek Obsluhoval jsem anglického krále, Snowborďáci a Rafťáci (r. K. Janák) a v mnoha dalších.
Je známý také svým pozitivním přístupem k překonávání překážek (prodělal západonilskou horečku) a k životu. V současnosti můžete Pavla Nového vídat v seriálech Zdivočelá země nebo Ulice.
Při představení vyrušuje v zákulisí, protože svým zvučným hlasem vypráví veselé historky mladším kolegům a kolegyním.
(zdroj ypsilonka.cz a docelavelkedivadlo.cz)
David Suchařípa - HOST
Vystudoval pražskou konzervatoř a od roku 1996 je hercem na volné noze. Vystupoval v Divadle Bez zábradlí, v Činoherním klubu, v Divadle Na Fidlovačce (Šumař na střeše, Muž z La Manchy), v Divadle Pod Palmovkou (Kean) nebo v Divadle Kalich (muzikál Tajemství). Hrál Kenta v Králi Learovi na Letních shakespearovských slavnostech, následující léta jsme ho mohli vidět na Pražském hradě také v Romeovi a Julii nebo v Komedii omylů.
Působil v Klicperově divadle v Hradci Králové, kde ztvárnil mimo jiné zásadní role v Shakespearových hrách, Vladimír Morávek ho například obsadil jako Romea i Krále Leara. V současné době hraje v pražských divadlech Kalich a Palace a od roku 2009 spolupracuje s Docela velkým divadlem, kde hraje titulní roli v Cyranovi z Bergeracu a policejního kapitána Augusta v Gangsterech z městečka.
Hrál v seriálech Ordinace růžové zahradě 2, Bazén, Strážce duší, Zdivočelá země, O zvířatech a lidech, Přítelkyně z domu smutku nebo ve fi lmech Čertova nevěsta, Nejasná zpráva o konci světa apod. Věnuje se také rozhlasu i dabingu.
S přibývajícím věkem se stále více podobá svému otci, herci a překladateli Leoši Suchařípovi. Miluje nečekané jevištní situace a zádrhely a při každé příležitosti v této chvíli improvizovat se mu v očích rozsvítí ďábelské jiskřičky, ze kterých většinu kolegů polévá hrůza. Herce DVD ale ne.
(zdroj Bontonfilm a docelavelkedivadlo.cz )
Josef Náhlovský - HOST
Herec, komik a bavič, původním povoláním učitel českého jazyka. Vystudoval pedagogiku čeština–dějepis. Ve svých výstupech zaujímá roli vychytralého prosťáčka, který na způsob hloupého Honzy úspěšně překoná všechny nástrahy.
Původně začínal v Ústí nad Labem jakožto moderátor – společně s bavičem Petrem Novotným jako speaker u hudební skupiny Fešáci. Dnes tvoří komickou dvojici se svým hereckým partnerem a kolegou Josefem Mladým, spolupracuje také s moderátorem a bavičem Karlem Šípem.
Je autorem humoristické teorie o fiktivním národu starých Krušnohorců, kterou zpracoval do své humoristické knihy Krušnohorská kronika (ilustroval Štěpán Mareš). Sám sebe také často označuje termínem poslední žijící Krušnohorec.
Na začátku zkoušek Hoří má panenko si zlomil jednu z nártních kostí a pořídil si výhřez plotýnky. Proto musela být jeho role narychlo upravena a v inscenaci ho uvidíte obklopeného péčí mladších kolegů.
(zdroj Wikipedie a docelavelkedivadlo.cz)
Hana Sršňová - HOST
Pochází z České Lípy, kde si ji v roce 1985 do souboru ústeckého Činoherního studia vybral režisér Ivan Rajmont. Členkou divadla zůstala i při jeho přesunu do pražského Rokoka, kde pod vedením Petra Poledňáka ztvárnila řadu komických rolí včetně nezapomenutelné Julie v muzikálu Rómové a Julie.
Od roku 1993 spolupracuje s režisérem Galinem a od roku 2003 s DVD. Několik let hostovala v Divadle Radka Brzobohatého, hostuje také v Divadle Pavla Trávníčka, v ústecké opeře a v muzikálech Romeo a Julie a Děti ráje.
Její pleť má zvláštní schopnost během představení absorbovat jakékoliv množství make upu, což nepříjemně ovlivňuje její rozpočet. Sama si proto vymyslela přezdívku Stará kůže, kterou ji starší i mladší kolegyně v šatně vždy radostně vítají.
Roman Štolpa - HOST
Český herec a režisér. Vystudoval Janáčkovu akademie múzických umění (JAMU) obor herectví a poté Divadelní fakultu Akademie múzických umění (DAMU) obor režie.
Jako herec a režisér působil v pražském divadle Rokoko. V letech 2000 až 2004 byl spoluautorem scénářů na soutěžích miss. Se svou ženou má dva syny Matěje a Jakuba, s Markétou Plánkovou má nemanželskou dceru Agátu.
Nejvíce se zviditelnil v seriálu televize Prima Rodinná pouta a Velmi křehké vztahy, kde hrál doktora Martina Lišku.
V Docela velkém divadle hostuje v představeních Když kočky nejsou doma, Penzion Ponorka a Gangsteři z městečka.
(zdroj Wikipedie.cz)
Jan Révai - HOST
Vyučil se automechanikem, od mládí se však věnoval tanci. Působil v taneční skupině UNO pod vedením Richarda Hese, byl také členem swingující skupiny hostující v Hudebním divadle Karlín pod názvem Děti swingu a udělal konkurs na tanečníka do muzikálu Dracula.
Tím byla odstartována jeho strmě stoupající kariéra: vystupoval v řadě dalších muzikálů (Carmen, Cats, Hair, Johanka z Arku, Pomáda, Romeo a Julie), objevil se před televizní kamerou – seriály TV Prima Rodinná pouta a Velmi křehké vztahy, inscenace Život, který ti dávám, film Polojasno Filipa Renče); Renč si ho vybral pro jednu z hlavních rolí i v muzikálovém filmu Rebelové (2001). S Lucií Vondráčkovou moderoval Českého slavíka 2001 (TV Nova).
V současné době vystupuje v Divadle pod Palmovkou, objevuje se v inscenacích Shakespearových her na Letních shakespearovských slavnostech na Pražském hradě. S DVD spolupracuje několik let, Byl krásným Ivánkem v Mrazíkovi, či Leo Clarkem v Něžných dámách...
Antonín Klepáč - HOST
Pražák ze Žižkova, vystudoval pantomimu na konzervatoři a nastoupil do libereckého divadla F. X. Šaldy jako tanečník. Nikdo nechce věřit tomu, že to bylo krátce po roce 1970.
S kolegou Miloslavem Horáčkem velmi brzy přišli na ideu autorského pantomimického představení CVOCI a už jim to zůstalo, alespoň na následujících dvacet let. Podle prvního představení se tento spolek potrhlých mimů také pojmenoval a pod tímto názvem s mnoha svými dalšími kusy objeli a oblétali doslova celý svět.
Po éře Cvoků přišla před koncem minulého století nabídka ujmout se funkce uměleckého šéfa alternativní a loutkové scény mosteckého Divadla Rozmanitostí, kterou vykonával devatenáct let. Už už si myslel, že nadále bude zaslouženě odpočívat a jen tu a tam pohostinsky režírovat, eventuelně porotovat a lektorovat na festivalech. Ale v roce 2017 byl osloven Galinovými a jako herec a choreograf je opět s chutí na prknech.
Účinkoval ve spoustě televizních estrád, hrál a tančil v mnoha filmech, například Báječní muži s klikou, či Deváté srdce. V současnosti už ale nabídky rolí v seriálech odmítá, s tím, že už vážně chce mít klid.
Vladimír Kratina - HOST
Po absolutoriu gymnázia se nejprve vyučil fotografem, teprve poté šel studovat na pražskou DAMU, kterou absolvoval v roce 1975. Během svého života si zahrál v řadě známých divadelních scén jako je ústecké Činoherní studio, pražská Ypsilonka, Činoherní klub, hostoval i v Národním divadle.
Méně už je známo, že se jedná také o výrazného a originálního folkového a countryového zpěváka i písničkáře.
V roce 2008 vystupoval v 3. sérii televizní taneční soutěže StarDance ...když hvězdy tančí.
V současnosti hraje Michala Štrunce v seriálu televize Nova Ulice.
Lucie Randáková - HOST
Vystudovala pedagogiku, francouzštinu, soukromou hereckou školu a nakonec bankovní institut. Má dvě děti a peče skvělé vánočky.
V DVD začínala v roce 1998. Její stěžejní rolí byla princezna Karolínka, ke které se teď, 19 let po premiéře, musela vrátit, protože ostatní Karolínky porodily nebo odešly do jiných divadel. K dobru je jí nutno přiznat, že se pořád vejde do původního kostýmu z roku 1999.
Výborně zpívá, hraje na několik hudebních nástrojů a hrozně nerada zkouší.
Od divadla se několikrát vzdálila, a to (kromě mateřské dovolené a studia) vždy z jediného důvodu: protože je nutné se v něm neustále převlékat, což nesnáší už od dětství. Rychlý převlek (tzn. být během několika vteřin oblečen v jiném kostýmu) je její nejhorší noční můrou a slouží k zákulisnímu pobavení ostatních kolegů.
Jan Ignác Říha - Výtvarník a příležitostný herec - HOST
Začínal jako elév v mosteckém Divadle rozmanitostí, kam nastoupil na civilní vojenskou službu a v roce 1996 odtud odešel do Docela velkého divadla jako jeden z jeho zakládajících členů hned při jeho vzniku a pracoval zde jako herec a výtvarník. Je autorem lunety v divadelním klubu, na které zachytil vznik Docela velkého divadla. Později se rozhodl věnovat pouze výtvarnému umění a začal malovat a tvořit titulní stránky časopisu Reflex.
Kamila Raková - HOST
Pochází z mostecké divadelní rodiny a dokončila studium angličtiny na ústecké univerzitě. Zároveň absolvuje soukromou hereckou školu.
V Docela velkém divadle se pohybuje od dětství a je možné ji vidět v nejrůznějších rolích dětského i dospělého repertoáru.
Zpívá, tančí a výborně hraje na několik dechových hudebních nástrojů. Má (pravděpodobně po své matce, herečce Jitce Rakové) svérázný smysl pro humor.
Miluje paruky a je ochotná si je donekonečna zkoušet, čímž se odlišuje od ostatních, líných kolegyň.
Kristýna Lipinová Lišková - HOST
Absolventka herectví na ostravské konzervatoři vystudovala ještě dva semestry JAMU, ale v roce 2014 se rozhodla pro divadelní praxi v Litvínově. Kvůli ní musí DVD hostovat v Ostravě a okolí, aby se alespoň občas viděla s rodinou.
V divadle je týrána kolegy pro svůj ostravský přízvuk, ale protože má vynikající hudební sluch, pomalu chytá severočeské jazykové zlozvyky.
Výborně vaří, umí připravit rýži na tisíc způsobů a v každé restauraci tuto přílohu ochutnává. Umělecký šéf proto pravidelně kontroluje, zda se strava neodráží na tvaru jejích očí.
Kristýna Žďánská - herečka - HOST
Absolvovala Soukromou hereckou školu v pražské Michli a v červenci 2018 nastoupila Do Docela velkého divadla.
David Kubát - herec - HOST
Absolvoval Soukromou hereckou školu v pražské Michli a v červnu 2018 nastoupil Do Docela velkého divadla.
Hana Laurichová - Garderobiérka
Do divadla nastoupila týden po odchodu do důchodu. Galinovi ji přemluvili, protože vsadili na to, že někdejší sálová sestra, později sestra na záchrance a nakonec na plicním oddělení, se může divadlu hodit. Bude umět šít, bude klidná a rychlá a díky nočním směnám zvyklá vracet se domů i po šestnácti hodinách.
Sázka se vyplatila. Divadlo získalo pracovitou “klidnou sílu”, která šití ran vyměnila za zašívaní kostýmů, a péči o pacienty za péči o herce, která nikdy neprudí a ještě k tomu má smysl pro humor.
Iva Boušová - Tajemnice uměleckého provozu
Narodila se tři dny po startu Gagarina. A je typický beran. Původní profesí mechanik organizační a výpočetní techniky, po různých jiných profesích, mateřské dovolené a 10 letech ve funkci sekretářky do Docela velkého divadla nastoupila 1. 9. 2003 jako tajemnice uměleckého provozu a mimo jiné jako osvětlovač. Pak přibyla i práce zvukaře. V současné době tajemnice uměleckého provozu a příležitostný zvukař.
Od 15 let přehrávky v oboru sólový zpěv, v roce 1980-82 absolvovala dvouletou Lidovou konzervatoř v Ústí na Labem, obor interpret populárních písní (absolutorium např. s Popelkama, Jindrou Šťáhlavským, Foucmoukem, Pepou Náhlovkým a Pepou Mladým atd.) Kvůli tátovu škraloupu ji nevzali na konzervatoř, dokonce málem ani na učňák.
Zpívala s několika kapelami na Mostecku i jinde. V letech 2003-2006 absolvovala soukromou hereckou školu, obor zpěv, divadelní technika.
Málokterý divadelní mejdan se obejde bez její pěvecké vložky. Doprovodnou kapelu nepotřebuje, stačí aparát, mikrofon a kvalitní podklady ze záznamu.
Jana Krejčová - Garderobiérka a správce budovy
Spolupracuje s DVD už od jeho počátků. Ačkoliv je vyučená kuchařka a skvěle vaří, má naprosto neuvěřitelného koníčka, kterým je úklid. Baví ji vytírat a nesnáší upatlaná skla. Stará se o to, aby divadlo nezavalily odpadky a svršky herců a uklízí ho tempem Rychlé roty, zatímco máte pocit, že si s vámi povídá.
V očích divadelních žen je hrdinkou, stejně jako garderobiérka Hana, protože obě jsou schopny uchopit holou rukou pánské ponožky, které herci odložili po dvouhodinovém představení odehraném v holinách.
Martin Dvořák - Zvukař, osvětlovač a příležitostný herec
Začínal v Docela velkém divadle ve 14 letech jako elév, po maturitě na elektrotechnické škole se začal věnovat světelnému designu a podílel se na největších koncertech rockové i populární hudby a velkých společenských akcích. Do Docela velkého divadla se vrátil po dvaceti letech v červnu 2020 a jeho první light designovou prací byl Geislerův Armagedon. Výměnu špičkové osvětlovací a zvukařské techniky za dva minidisky a jeden zvukový a tři světelné pulty vzal s humorem, jak se na správného odchovance DVD sluší.
Jana Adamcová - Zvukařka
Je další obětí manželů Galinových. Hned poté, co v roce 2017 přestala být tato doktorka přírodních věd ředitelkou páteřní motecké školy (ekonomka, zdrávka, pajďák, voška), přemýšleli, jak by svou nejlepší kamarádku s excelentními organizačními schopnostmi využili ve vedení divadla.
Ona však jakoukoliv vedoucí práci odmítla s odkazem na posledních třicet let svého života, kdy nedělala nic jiného, a vybrala si práci zvukaře.
Po absolvování ročního zvukařského kurzu spojeného s praxí se stala jednou z významných technických opor divadla.
Po čase se jí podařilo přesvědčit mladší kolegy, aby jí přestali říkat paní profesorko a tykali jí.
Božena Červenková
Pracuje v DVD od jeho začátků, kdy byla jeho pečlivou pokladní. Ani po 22 letech se bez ní divadlo neobejde a využívá ji i jako inspektorku hlediště.
Dodnes se jí nepodařilo pochopit, jak je možné, že někteří lidé při příchodu do divadelního předsálí a klubu nejsou schopni pozdravit, a že někteří muži nesundají pokrývku hlavy, a tak už před lety začala s výchovou u těch nejmladších. Zdraví je silným hlasem a na čepice je upozorňuje. Snad se dočkáme výsledků.
Její obložené chlebíčky jsou největší lahůdkou všech divadelních večírků, protože nemají ve světě konkurenci. (Potvrzeno hosty z USA, Kanady, Ruska, Austrálie, Estonska, Německa i Francie)